fredag 6 maj 2011

Bilder från gårkvällen

Igår spenderade vi kvällen på en irländsk pub, Paddy Reillys. Mysig pub med härlig stämning och pratglada irländare. Älskar att lyssna på denna underbara dialekt!
(inte bästa bilderna då det är taget med en mobil på natten)

Puben ligger här för er som ska till stan och är sugna på att gå till en  irländsk pub någon kväll.

DSC_0096DSC_0090DSC_0091DSC_0095
Om ni undrar varför N har ett trä halsband på sig så är det för att 
mexikanarna  firade Cinco de Majo igår, en mexikansk högtidsdag.

2 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Tack för att du delar med dig av Eran resa och New York. :)) Kram

Vicke sa...

Hej Love! Den body misten som jag har heter "Romantic wish" och är rosa. Tyvärr kan jag inte hitta den på deras hemsida, så den kanske har utgått :(
Men jag skulle gärna vilja ha en dock, så om du ändå är där inne och ska köpa nått så får du gärna slänga in någon till mig med. Jag litar på ditt goda omdöme ;)
Du får såklart cash sen.
Puss på er!

Related Posts with Thumbnails