fredag 4 mars 2011

Ur en Elle tidning

Rensade lite bland mina gamla tidningar härom dagen och klippte ur lite saker jag ville ha sparat innan dom kastades. Hittade bla. detta otroligt vackra hem i en gammal Elle tidning, naturligtvis var hemmet danskt, vad annars…dom kan verkligen det här med inredning ! Ni får ursäkta dom dåliga bilderna då jag försökte fota tidningsklippen, men jag ville dela med mig av detta vackra hem. (klicka på bilderna för att se dem större)

DSC04989DSC04998DSC04995

DSC05001DSC05003

2 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Håller fullkomligt med dig att danskarna kan det här med inredning. :)) Skönt att se/läsa att det är fler än jag som spar på "bra inredningstips" och river ur tidningarna. ;))
Ha det gott. :))

Sara Thörnlund Persson sa...

Hej!
I mitt senaste inlägg(http://saraochsakerna.blogg.se/2011/march/en-byra-for-mina-pysselsaker.html) syns handduken jag fick av dig, så jag har länkat till din blogg. MÅ väl! /Sara

Related Posts with Thumbnails