tisdag 24 augusti 2010

Kroatien del 4

Några sista bilder…


DSC09916
Bryggpicknick.
Den här kvällen kommer jag aldrig glömma då då vi satt här hela kvällen och titta på solnedgången.Sen blev det mörkt och då la vi oss ner och tittade på alla stjärnorna och lyssnade på skön musik.
Ett minne att njuta av när vintern kommer…..


DSC09929 DSC09921  

DSC09931
Sprang runt massa söta krabbor,men dom var lite blyga så man fick smyga på dom…

DSC09943 
Som i många länder här runt finns det väldigt mycket hemlösa katter och hundar.
Denna lilla kattunge med syskon hittade vi sista kvällen.
Jag sprang tillbaka till vårt hotell och snodde med mig lite fisk från restaurangen till den.Oj vad den åt !
Så magra och slö i värmen….. :o(
Hittade en syskon till den lite senare som var i riktigt dåligt skick,köpte lite tonfisk i olja till den då vi tänkte att ojar lenar halsen och är nyttigt.
Men usch….mitt hjärta brister….dom har ett hårt liv framför sig om dom överlever……
 

DSC09946














 

DSC09955

2 kommentarer:

Caroline sa...

Sv; Inte roligt med förkylningar, men det hör väl till ledighet ibland.. Härliga bilder från Kroatien, skulle gärna besöka Dubrovnik någon gång.

Såg även dina betonggjutningar, underbara! :)

Kul att du kommenterade så jag hittade din blogg! :)

Anna sa...

Vilka fina bilder. Vart i kroatien var ni? Jag var i Kroatien för två år sedan, var i Dubrovnik.

Related Posts with Thumbnails