söndag 30 maj 2010

4 tjejer och en bioduk

DSC09191

Igår kom tjejerna för lite fördrink(ar) hos mig innan det var dags att klicketiklacka bort till bion (lagom fnissiga) för att äntligen se Sex and the city 2.
Hade inte så höga förväntningar (den här gången heller),utan ser det mer som en förlängning på serien.
Men den var bra !
Å mitt i allt så blev jag väldigt sugen på att klippa mig som Samantha,page och lockigt med volym,snyggt !
Hmmm,å jag som hade bestämt mig för att det inte skulle bli nån 30-page…..

Nu sticker jag till stugan för för lite morsdagfirande.

Stort grattis till alla härliga mammor där ute,ni är så duktiga !

2 kommentarer:

Hvita Hjärtat sa...

Tack för gratulationerna :o) Eftersom jag bor i "grannlandet" har jag redan blivit firad för några veckor sedan, idag hade vi istället ettårskalas!

Blir det månne nån page?! Jag har lovat mej själv att inte klippa håret av mej bara för att jag blir mamma. (Har sett en tendens att folk gör det.) Istället har det faktiskt blivit rätt så långt eftersom besöken till frisören blivit så svåra att hinna med nuförtiden ;o)

Ha det så gott! Kram, Jennie

Maria sa...

Haha, tänker likadant själv, har haft långt hår i flera år nu, men inte tillräckligt långt. Tror liksom alltid att det ska bli lite längre men så måste det klippas igen. Nu är jag förbannat trött på att det bara hänger så en kortare frisör hade nog fräschat upp lite. Men men, det tar emot. Långt hår får man inte tillbaka på en vecka!

Ska själv se SNTC 2 på onsdag, najs!

Kram

Related Posts with Thumbnails