onsdag 3 mars 2010

Solen skiner och jag med den :o)

Nu har solen varit framme i två dagar,HELT UNDERBART !
Vad det gör mycket för humöret och vårförhoppningarna.
Man glömmer bort hur solen känns då man går i detta grå,sol lösa väder jämt.
Dock kommer varje skit på fönstret fram,snart dags för det vårliga fönster putset tror jag. :o/

Idag är jag ledig,så det ska tvättas,städas,iväg och träna,ner på stan för att hitta nått till Galan.Ikväll kommer tjejerna på mat och film,ska försöka få tag på denna filmen.

DSC06968

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Tack o tack. Vad glad jag blir. =)

Ja, men visst är det skoj att Leila är tillbaka. Just wonderful!

Nej, det är inte särskilt svårt att doppa de små bakverken i choklad. Viktigt dock att den vita spritsade "smeten" fått stå i kylen och stelna till. Den smälta chokladen bör dock svalna en aning också.

Vad härligt med en ledig idag. Själv skulle jag inte tacka nej till att ta en tupplur med katterna hela dagen, hihi.

Ha en skoj kväll!
Kram Madeleine

Evelina sa...

Jaaa! Visst är det otroligt härligt att solen tittat fram.. Hade nästan glömt hur den såg ut.. och hur skönt den värmer... =) Dock har jag samma problem som dig.. ALL skit syns!

Hoppas din helg blir fin!
Kram Evelina

Related Posts with Thumbnails