torsdag 14 januari 2010

Så himla typiskt mig…

SONY DSC    

Såg någonstans att det finns någon sida där man kan gå in och läsa roliga historier om hur folk skickat fel sms till fel personer.
Detta fick mig och tänka på i början när N och jag träffades.

Det var precis i början,långt innan det var sagt att vi var ett par.
Jag skrev ett mail till min kusin och berättade alla mina innersta känslor om N . Skickade iväg detta och gick för att ta mig en dusch.
Mitt i schamponeringen stelnar jag till.
-MEN NEEEEEEEEJJJJJJJ !!!!!!!!!! skriker jag och börjar svära och ha mig.
Det jag då kom på var att jag i ren vana hade skickat mailet till just N och inte min kusin !!!
Å så pinsamt jag tyckte det var! Alltid lite jobbigt att blotta sig så innan man berättat det för just DEN personen.
(kan tillägga att N tyckte det var väldigt underhållande)

Ja,så kan det gå……men det gick ju bra ändå ! ;o)

2 kommentarer:

Hvita Hjärtat sa...

Hihi, jag kan föreställa mig panikkänslan när du insåg ditt lilla misstag! Men det gick ju bra ;o)

Kram,
Jennie

Wicke sa...

Hahaha det var till mig det skulle! :P

Related Posts with Thumbnails