fredag 22 januari 2010

Jag har fått en utmärkelse ! :o)

Kreativ_blogger_award[1]_thumb

Jag har fått utmärkelsen Kreativ blogg av Hvita Hjärtat, tack så jättemycket för det,det värmer !

Me det ska man ange 7 fakta om sig själv (inte alltid så lätt),så här kommer mina :

1. Ville bla. bli stuntwoman när jag var liten. :o)
2. Tycker om att läsa självhjälps-böcker. Tror det är nyttigt att läsa sånt oavsett hur man mår.
3. Älskar Ängeln av Cecilia Frode.
4. Är gudmor till en söt liten tjej.
5. Älskar att pyssla och fixa,men har även ett ganska dåligt tålamod,inte alltid bästa kombinationen.
6. Tycker att Jake Gyllenhaal är en bra kandidat till frikort.
7. Har precis insett att det här med 7 fakta inte var min starkaste sida! :o) 

Dessa bloggar skickar jag vidare till (håller mig till bloggar med mycket inredning då det annars blir SÅ många att välja ibland) :

Inredningsgalen,Enmammasdag,PiecesofJen,VillaHemmet,
LjuvligtHemma,Heltenkelthosmig,Litendelavmig(fast jag vet att du slutat,men bra ska bra ha;o) )

P.S. Hvita Hjärtat,du hade gärna varit med här,men nu var du ju redan “paxad” :o) D.S.


Om du får denna awarden ska du :

- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Hejhallå

Tackar massor. Ska se om jag tar mig an utmaningen senare idag. Måste ladda först :-D

kram o fortsatt trevlig helg

J e n [foto, inredning & katter] sa...

Ja det är så synd om henne :(

Tack för utamaningen! =) ska försöka ta mig an den ikväll, måste bara komma på 7 fakta först hihi. kram!

Related Posts with Thumbnails