måndag 20 juni 2011

Otäck händelse

Snart ska jag avslöja vilja som vann smyckena. Men först måste jag berätta om en sak.

Igår kväll var vi på väg för att hälsa på N:s nyfunna släktingar (en annan kul historia). På väg dit när vi kör, kör plötsligt den mötande bilen i filen bredvid in i mitt vajern framför oss i väldigt hög fart. Han stryker längs med vajern och bilen flisas sönder i sidan, däck åker av m.m. Vi fick all bråte över på vår sida och fick snabbt väja för det. Personen i bilen fick tillslut kontroll över bilen och körde intill vägkanten. Alla klarade sig, tack vare räcket. Givetvis kom tankarna vad som hade hänt om inte räcket varit där…..han hade kört rakt in i oss och det hade blivit total frontalkrock. Och jag hade definitivt inte suttit här nu. Vi blev väldigt skärrade och känslan satt kvar länge i kroppen. Usch å fy!

Så alla ni som ska ut och köra i midsommar trafiken i helgen, tar det lugnt…..på ett ögonblick händer det.

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Men herregud vilken tur ni hade! Förstår att ni blev riktigt skakis efter en sån jobbig händelse. Tänk vad fort en olycka är framme....Kram Johanna

Anonym sa...

Usch... va rädd om dig. Om vi inte hörs innan, glad midsommar :-)kramar Karin

pillan sa...

Nä men åh RYS.... Usch men det finns så många tänk om... Ta vara på dagen och ta hand om er!! Kram P

Ann-Sofie sa...

O fy, vad obehagligt! Livet är verkligen skört, väl värt att ta vara på! Kram :)

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå men vad otäckt... Jag såg en olycka för någon vecka sedan på motorvägen, usch..

Vilken tur att allt gick så bra för er.

kramar madde

Uh-huh-me.com - Nettan sa...

Usch, vad hemskt! Jag hade varit skakis länge efter något sådant! Det är galet hur fort något kan hända egentligen...

Sköt om dig!

Related Posts with Thumbnails