tisdag 15 september 2009

En inkräktare i mitt hem !

 

DSC04142


Härom dagen när jag kom hem från jobbet och pratade i mobilen gick jag in till N som satt i vardagsrummet och tittade på tv.Sa hej och tänkte på att ljudet var konstigt,dåligt.

La på och började i greja i köket(gäller att använda det sista “upp i varv”kraften man har kvar från jobbet,hehe).

N : kom !
Jag : vad är det?jag grejar lite…
N : jo,kom !
Jag går in
N :har du sett den här filmen ?
Jag : (tittar) nä…det har jag inte
N : är du säker på att du inte har sett den? titta !
Jag : (börjar bli lite irriterad för jag vill fixa)… nä,jag har inte det……kan jag gå nu?
N : Men ! Titta !Vi har ju ny tv !!!
Jag tittar igen och först då ser jag. Ny tv.


Men nu börjar jag funderar på vad det här ska innebära,måste vi börja titta på tv nu då,eller vad då?
Jag som gillade hur vi hade det innan,inget tv-tittande……hmm….

1 kommentar:

Niklas sa...

Nej, men om man väl tittar på TV är det skönt att slippa få ont i huvudet för att texten är så liten på den gamla 14-tums-TVn.

Related Posts with Thumbnails