onsdag 23 februari 2011

Grekland X 3

Än dröjer det lite till våren kommer, så man får försöka lägga band på vårkänslorna lite. Så just nu sitter jag för tillfället och längtar bort till värmen istället.

2003 åkte jag ner till varmare breddgrader för första gången i mitt liv. Helt underbart tyckte jag och mitt intresse för att resa börja gro. Sen dess har vi gjort minst en resa varje år.
Så 2004 och 2005 gick även dom till ett par Grekiska öar. Tänkte jag skulle visa några bilder ifrån resorna.  Ni får ursäkta att bilderna inte är dom bästa, hade inte så bra kamera på den tiden.


Första resan

kreta1kreta2


Andra resan

kreta3


kreta4


Tredje resan


kreta5kreta6

5 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Härliga kort!! Får en verkligen att längta till värmen och att få vara ledig. :)

Fröken K sa...

Vi ska nog åka till Grekland efter sommaren (och alla barnfamiljer har varit där), men jag har aldrig varit där. Är det dyrt att spendera en eller två veckor där? Vad kan man förvänta sig? Vi är tre personer, varav en är 2 år. :)
Jag blir lite osäker, eftersom jag inte rest på så många herrans år.

Desireé | homeanddesire.se sa...

Tusan så härligt det ser ut! Vem längtar inte iväg nu...

millandante sa...

Så roligt att hitta hit via Mina Finaste...! Vilken jättefin header du har!!
Resa är ju så roligt och inspirerande, vad härligt att du kommer iväg varje år!!

Din bild med Greengateskålen och blåbären är ljuvlig!

På återseende!
Mvh Milla

Fröken K sa...

Alla tipsar om Samos, att det är en ö som är Grekland personifierad. Men vi har inte alltför mycket pengar heller. Vi ska nog gå till en resebyrå och lägga fram våra krav så får vi se var vi hamnar. Haha.

Related Posts with Thumbnails