fredag 18 februari 2011

Frågor

Blev utmanad av Marias stil med det charmiga huset, att svara på några frågor ! :o)

Hur länge har du bloggat? 
Denna blogg har jag haft sen 2009 tror jag det är.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? 
Oj,svårt att säga men jag har väl kanske ca 12 stycken jag alltid kollar in hos.

Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar? 
Vad räknar man som dagboksbloggar? Tycker om när det är en mix, mycket livsstilsbloggar och inredningsbloggar blir det.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i bloggen?
Svårt för mig att svara på, men det tror jag nog.

Har du hittat en fungerande gräns för hur du vill vara i din blogg, eller tänjs gränsen hela tiden?
Nja,tycker det är svårt. Ibland får jag för mig att jag ska göra det här till en renodlad pyssel/inredningsblogg, men samtidigt tycker jag att det är roligt att dela med mig av bitar av ens liv.

I vilken utsträckning bloggar du för bekräftelse, tror du?
Det är klart att det är roligt att få kommentarer, det ska man inte sticka under stolen med. :o)

Har du träffat folk IRL (in real life) efter att du fått kontakt med dem via bloggen?
Nopp, inte än i alla fall !

Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja. Tycker personligen inte att man ska hänga ut sitt privatliv för mycket.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig ?
Inte stött på några direkta nackdelar än, elaka kommentarer är ju aldrig kul kan jag tänka mig, men nått sånt har jag tack o lov sluppit hittills.

Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Ja, varför inte ! :o)

Nu utmanar jag : Sandra och Huset på höjden !

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Vad kul att läsa =D

Kram kram Madde

Related Posts with Thumbnails