tisdag 2 november 2010

Piffa nyckelskåpet !

Idag var jag lite pysselsugen så jag satte igång med att piffa nyckelskåpet. Man kan ju måla och sätta dit ny knopp, men jag gillar det som det är. Däremot gav jag den lite färg invändigt.

Du kan ta fint presentpapper, tapet, eller som i mitt fall pappark med mönster på. (finns att köpa i hobbyaffärer ).
Jag valde ett pappark med mönster i fin gul färg. Sen klippte jag ut måttade bitar och satte fast med dubbelhäftande tejp.

Enkel uppgradering som bara kostade 15 kr, blev ju lite roligare i alla fall !

före :
SONY DSC SONY DSC

efter :
SONY DSC
SONY DSCSONY DSC

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Mycket tjusigt - bra idé. =)
Kul också med ny dator, hihi.
Stor kram från mig!
/Madeleine

Anna sa...

Mycket fint, du har verkligen känsla för inredning.

Hoppas du får en bra dag. kram.

Related Posts with Thumbnails