torsdag 17 januari 2013

God fortsättning !




Ja, det får man väl ändå säga, oj vad länge sen det var jag bloggade !
Hoppas allt är bra med er ? I helgen tänkte jag att jag skulle fota köket lite och göra ett inlägg om det, med lite före och efterbilder, det vore väl på tiden va ? ;o)
Allt är inte klart än, ni vet dom där små detaljerna (som sällan blir att man gör klart), men skam den som ger sig !
Lite Instagram bilder från jul och framåt nedan. 
Nu blir det till att hoppa ner i sängen för min del, natti på er !

INSTAGRAM tillfällig

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Ja, men finns det inga spännande ödehus där ni bor?

Ja ja ja, före och efterbilder vill vi se!!! =D

By the way, hur gör ni med kolonistugan? Stänger ni ner helt och hållet inför vintern? Eller är ni där och tittar till?

Kram kram
Madde :) - mitt hem och jag

Related Posts with Thumbnails