torsdag 23 augusti 2012

Höstpyssel

sia-5061

Känns inte som jag bloggat alls mycket om inredning sista tiden, något jag verkligen gillar. Men det känns som att på sommaren så grejar man med så mycket annat. Så nått jag verkligen ser fram emot denna hösten är pyssel. Detta kommer bli en riktigt pysselhöst ! Sen måste jag ju visa en hur hela köksrenoveringen gick till. Nu fattas fortfarande bara en köksö(som vi håller på att bygger) och lite hyllor, sen är köket klart och ni ska få lite efterbilder. Vi tog en paus över sommaren med att fixa alla små detaljer där inne. Men snart sätter vi igång !



bild : sia

2 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Ska bli spännande att se ert kök:) Vilken himla fin blogg du har!

Kram Emma

Unknown sa...

Så spännande, vi har precis renoverat köket i sommarstugan. Ser fram emot dina bilder.
Vackert med alla ljusen på fatet.
/ Berit

Related Posts with Thumbnails