måndag 17 oktober 2011

Linas matkasse !


Idag när jag kom hem efter en sån där typisk måndag ni vet, stod Linas matkasse utanför dörren å väntade, trevligt. Utöver maten var även 4-5 kg frukt och tidning Sköna hem medskickad, man tackar ! Linas matkasse kommer varannan vecka och kanske inte är så mycket billigare än om man skulle handla själv, men man får massa nya recept att testa å allt är redan handlat å klart. Dessutom blir det mycket roligare att hitta på mat när man bara ska göra det varannan vecka däremellan.  

 linasmatkasse

4 kommentarer:

Maria sa...

Väldigt smart idé och jag hade lätt prenumererat om jag inte varit vegetarian, tyvärr har hon inte påsar för oss :(

Hatar att komma på mat, laga den är liiite roligare men inte så kul det heller. Så skönt om man haft någon som handlade och planerade det till en! Sen trro jag det blir billigare för man hoppar över alla småköp i butiken..

mina finaste. sa...

Vilken bonus! precis sånt som kan ljusa upp en sån där måndag :)

Vicke sa...

Oh!Hur var det? Har hört olika från olika.
Låter ju jädrigt smidigt, men är det värt pengarna?

mina finaste. sa...

Vad roligt att du gillade gardinerna! De kommer från Indiska och köptes förra året, men jag tror att de finns kvar :D
Kram och ha en fin start på veckan!

Related Posts with Thumbnails