tisdag 14 september 2010

Klipp från Frankrikeresan.

Eftersom jag är inne i en “jag-vill-till-Frankrike”period och jag dessutom gilla att klippa å klistra har jag nu snickrat ihop en Frankrikevideo från när vi var där förra året.
Filmade inte jättemycket när vi var där,men lite blev det i alla fall.
Vem vet,kanske jag gör fler små ihop klipp från våra resor?
Ett pyssel kommer ju sällan ensam,eller vad säger ni? ;o)

P.S. Tycker ni att det tar för lång tid att titta på fotbollskillen så spola fram till 1.47 min…men han var duktig! :o) D.S.

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ni verkar ha haft en super härlig resa!
Jag skulle vilja åka till Paris, jag med. Verkar så fint!

Ha en trevlig kväll! Kram Maria

sofie sa...

Men ÅÅÅÅH!!! VILKET HÄRLIGT KLIPP!

Åh jag blev alldeles fylld av kärlek o la franceee! :) Helt oslagbart och vad snygg, go o charmig du är! Du glittrar!! :) Det här var underbart, smulan!

Faktiskt så tyckte jag att håret kanske blev lite mjukare och lettutrett, och oljan gick ur efter shamponeringen ( 2 st)! Så testa du!!

Sen har jag hört från Pippi Långstrump att äggula ska vara bra för håret.. hm.. ;-)

Kramar

Anna sa...

Vilken härlig video, man längtar verkligen tillbaka dit=)

Vad söt du är!!

Jag är grymt ressugen, vill boka en ny resa nu, men vet inte vart än=)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det är härligt med drömmar, att ha något att längta till. Själv ser jag fram emot att resa till Teneriffa i vinter för att hälsa på min bästis från barndomen som jag inte träffat på 10 år:)

Kram Annica

Wicke sa...

Hahaha lovely babe!! Vill gärna se en film om vår uppväxt! Måste finnas material så det räcker och blir över där :D
PUUUUSS <3

Related Posts with Thumbnails