torsdag 3 juni 2010

Upp i ottan…..

Igår kväll var det nått krux med min mobil,så jag tog ur simkortet och startade om den.Funkade bra.
Gick och la mig,hade svårt att somna.
Vakande mitt i natten av att jag fick 2 sms,fast det var inga sms ändå.
Vid åtta gick jag upp för att duscha,tittade på klockan i badrummet och insåg att den stannat.
Hoppade in i duschen och tänkte inte mer på det.
Började fixa mig och gick ut i köket.
Men där var klockan också fel.
Då insåg jag att min mobil måste gått fel efter gårdagens krux och väckt mig vid fel tid.
Jag brukar gå upp kl åtta när jag jobbar heldag,idag gick jag upp strax innan fem ! FEM !
Kul……blev inte många timmars sömn där inte….det tackar vi för mobilen,tack tack !

1 kommentar:

Wicke sa...

hahaha fy fan vad jag tycker synd om dig! :D

Related Posts with Thumbnails